مهمترین عامل در کسب خودکفایی، توسعه مراکز علمی و تحقیقات و تشویق همه جانبه نیروهای متعهد و متخصصی است که از لاک نگرش انحصاری علم به غرب و شرق به در آمده و نشان داده‌اند که می‌توانند کشور را روی پای خود نگه دارند. ان شاء الله این استعدادها در پیچ و خم کوچه‌های اداره‌ها خسته و ناتوان نشوند. 11 مهر 1367